I mina lurar.

Ja du. Det händer inte mycket just nu. Jätteskönt. Tyvärr så har jag en muntliga exa imorgon. Det är jobbigt. Speciellt med tanke på att jag har tvångsmässigt inte pluggat. Suck.

Men bra saker är i alla fall:

Metric - Help! I'm alive
Incubus - Love hurts
Kings of leon - Use somebody (Jag kände att det var lika bra att ge upp och börja gilla.)
Red jumpsuit apparatus - You better pray
Stone temple pilots - Sour girl (favorit i repris)
Shiny toy guns - Ghost town
Bush - Comedown

Där har ni några. Inte rangordnade. Förutom den första. Som är den första ni bör snoka upp.
Min lugg är för lång. Och färglös.

Kommentarer
Postat av: Linda

En mkt skön grön färg som drar tankarna till en vår som nog ska komma även i år. Det där var två rim i samma mening! Fantastiskt! Jag får lite ågren över att vi inte setts på hela julen, i princip! Eller ens talats vid jag pratar som en tant Kram

2009-01-07 @ 19:10:41
URL: http://tulpangnissel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0