ännu en lista i raden...

Vilken svordom använder du mest? Måste jag välja?
Äger du en iPod? nix
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05:50
Använder du flip-flops? Absolut, så ofta jag kan.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica på byn
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är gärna med. Bara jag slipper se dem efteråt. 
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? en vän.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle klippa mig.
Har någon någonsin kallat dig lat? Inte vad jag vet.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Ibland 
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Dan Brown Gåtornas palats cd 12 (Ingen höjdare kan tilläggas)
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Katten nyser
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej 
Vad åt du till middag senast? Nudlar... haha, tragiskt.
Använder du huvtröjor? Ja tack
Kan du vissla? Jag kan.
Vem var den senaste som ringde dig? En telefonförsäljare. De har varit ihärdiga idag.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Spökhuset Disneyland Paris
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det är väl klart dom gör! Jag är ju paranoid.
Vilket riktnummer befinner du dig i?  08
Tittade du på tecknat när du var liten? Nej, jag tittade bara på Bergmanfilmer.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ja men huuur ska jag veta det?
Hur många syskon har du? ett eller fyra
Är du blyg inför det motsatta könet? Jag har inget motsatt kön.
Vilken film kan du alla replikerna till? Sagan om ringen. typ.
Äger du några band t-shirts? Jepp. Och dyra var dom.
När flög du senast? Juli i år.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Fyra
Läser du för skojs skull? Ja. klart som fan.
Pratar du några andra språk? Ja
Diskar du din egen disk? Inte om jag kan prata mig ur det.
Har du gråtit offentligt? yeah
Har du en stationär dator eller en laptop? bådeoche 
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, och det har givit mig magkatarr
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?  ja
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Men bajs.
Vad har du med dig in på bion? popcorn och släsk
Vem var din favoritlärare och varför? Kommer ej ihåg
Har du dejtat någon av en annan religion? Jag har ingen religion.
Har du en blogg? Dah
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska kan jag tro. 
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet
Vilken är din favoritdrink? I dont drink drinks
Gillar du din boende-situation? Ja. Skulle gillat det bättre med hela tapeter.
Vilken är din mammas hemstad? Dom flyttade runt en massa.
Din pappas hemstad? Husqvarna tror jag... eller hur ska jag veta det?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?  7
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nej/ja
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag sa bara smarta saker så nej.
Vilken är din favoritfrukt? Tänker inte välja
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej 
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24 (sic)
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? En tant på tåget.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte att gud är över huvud taget.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? snyggt, skådespelerska, mormor
Gillar du senap? Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Stackars, stackars mig!"
Tycker du om att krama folk? Folk? Vissa.
Skulle du säga att du är trendig? haha
Äger du en digitalkamera? Ja, men den är dum i huvet.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? det beror på vem och varför.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Alla sorgliga böcker.
Vad är du allergisk mot? Banan... nästan.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Jag äter inte kött. Så ja. Och lite kräkig skulle jag bli också-
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? What?


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att se att du lever...

2008-10-22 @ 21:09:35
Postat av: nettan

HAHAHAHA!

Så roligt ironisk hela tiden!!!

Sitter här och fnittrar som en liten tösabit! =)

2008-10-23 @ 07:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0