Jag tror mig ha slutat snusa...

Jag kan meddela att det nu är 36 timmar sen jag spottade ut min sista snus. Jag är jätteledsen och tänker tycka synd om mig själv ganska mycket ganska länge. Men i övrigt går det ganska bra

Abstinensbesvär för tillfället.

Frossa (kommer och går)
Taskig kordination (igår snubblade jag 5 gånger inför folk)
Taskiga ögonrörelser (jag måste läsa med en linjal för att hitta rätt rad)
Ont i leder.
Törstig mest hela tiden.
Överflöd av tårproduktion.

Ja, men om man bortser från det så går det bra som sagt.

Kommentarer
Postat av: Linda

You hang in there...

2008-10-31 @ 17:46:23
URL: http://tulpangnissel.blogg.se/
Postat av: Nettan

GO FOR IT!!!!

2008-11-03 @ 17:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0