Träsktroll i badrummet (Men inte i innehållet)

Nä! det här ska inte bli ett roligt inlägg... det ska bli skittråkigt! (För att fånga stämningen som lagt sig över lägenheten sen jag började med pm:et)

Jag har gjort absolut ingenting vettigt under många dagar nu. Jag har stirrat i böcker, jag har gjort några krummelurer på papper, jag har knäppt lite på några tangenter och jag har inte ens prodcerat en enda sida PM. Fan!  Det skulle vara så fint med något roligt som omväxling... och till råga på allt har det varit kanonväder. Varför är det alltid så? Slutfas på delkurs= sol.

Jaja... jag kan väl börja se framåt lite. Sommarn ska bli skitbra. Det har jag bestämt och därför blir det också så. Mormor och morfar kommer upp från la france och det ska bli kul att träffa dem, det är ju liksom två år sen sist. Det har även börjat spekuleras i en frankrikeresa i juli men där är allting ytterst osäkert. Men en sak som är säker är att L flyttar tillbaka till rätt sidan av landet. Jag förväntar mig mycket umgänge (bara så du vet!) och soliga kvällar på Hermans. Och så måste vi ju ha grillpartaj hos J. Vad ska de annars med den där uteplatsen till?
Om två veckor sisådär springer(läs: går alternativt släpar oss längs) jag och mamsen vårruset. Jag har inga muskler i benen uppmärksammade jag i och med en promenad förra veckan. Jag borde möjligvis göra något åt det.

Jag lånade retoriklitten till sommarkursen av en kursare förra veckan. Förolämpande lite!! Fast jag är inte den som klagar (angående just det) de kan ju inte packa på oss hur mycket böcker som helst om de envisas med obligatoriska föreläsningar. lalala...

Snipp snapp snut... så va bloggen slut.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha...retori-klitten...eh...ja, jag ÄR lättroad...Klart vi ska umgås som fan...vi ska umgås som vi aldrg gjort annat!

2008-05-27 @ 14:01:29
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0