Stackars, stackars mig!

Här sitter jag innomhus en solig dag som denna... varför? Jo, jag är sjuuuk. Stackars, stackars mig. Jag har åkt på en bamseförkylning och håller dessutom på att tappa rösten. Inte nog med att jag sitter inne och har jättetråkigt, jag måste även hålla tyst.
   Det var meningen att vi skulle gå ut och öla idag, men icke. Inte för min del i alla fall. Jag sitter hemma med tv:n som sällskap. Och nästa vecka kommer inte bli så rolig den heller. Vi håller på med slutspurten på ett arbete som ska redovisas på fredag. Det skulle inte kännas hälften så jobbigt om jag slapp ha en hjärna gjord av snor. 
   För övrigt har det inte hänt så jäkla mycket. Har tillbringat mycket tid i plugget, eller rättare sagt: I solen utanför skolan. Jag lyckades bränna mig en smula... och det var ju inte så bra eftersom mn nya hårfärg även den råkar vara röd. Tanken var från början att det skulle vara mörkbrunt med litegranna rött, men jag underskattade min grundhårfärg och jag blev jäkligt röd i skallen. Efter en smärre chock beslutade jag mig för att det var en bra färg.
   Nu måste jag snyta mig och tycka lite synd om mig själv...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker synd om dig. Men jag tycker ännu syndare om mig själv eftersom jag oxå är förkyld. Och jag har inte pratat med nån annan än du som är förkyld så det måste vara du som smittat mig. det var dumt gjort av dig. men jag är beredd att förlåta dig. vi kanske kan utbyta snorhistorier. eller inte. tur att solen har försvunnit nu iaf. Plus i kanten för att du uppdaterade iaf.

2008-05-06 @ 14:09:54
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0