Rolig fyllaigrej

Snodd av N... som snodde den av M... som säkert har snott den av någon annan.

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Trött på skiten
2. Kommer du komma långt i livet?
Musik för din kravall
3. Hur ser dina vänner på dig?
Hon klappar händerna i moll
4. Kommer du gifta dig?
Jukebox killer
5. Vad är ditt livs themesong?
A journey in the dark
6. Vad är ditt livs historia?
Hon flytta' ut till bergsjön
7. Hur är skolan för dig?
Cold as ice
8. Hur kan du komma framåt i livet?
Det brinner i Paris
9. Hur kommer imorgon vara?
No No No
10. Vad är det bästa med dina vänner?
Vy från ett luftslott
11. Vad finns det i lager för nästa vecka?
Calm down
12. Vilken låt beskriver dig bäst?
Bulldog
13. Hur är det med ditt liv?
After all these years
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Jag sköt palme
15. Hur ser världen på dig?
Eurotrash
16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
May it be
17. Har du en djup mörk hemlighet?
Ingenting
18. Vad tycker dina vänner om dig?
Blue american
19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Mon amour
20. Hur kan du göra dig själv glad?
Vi fortsätter spela rock 'n' roll men vi håller på att dö
21. Kommer du någonsin ha barn?
Around the world
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Unintended
23. Vad skulle du säga till nästa generation?
Mad world
24. Har du några tips till mig?
Life is sweet
25. Hur kommer jag bli igenkänd?
Mono
26. Vad är min danssång?
Anything you want

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha!! Jätteroligt, jag tror jag måste sno den sen oxå...=)

2008-04-17 @ 21:24:54
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Ia

Du är en galen kvinna, Anne - och jag är impad av låtvalen!

2008-06-11 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0