ett uttalande

Efter att ha mottagit flera hot gällande att uppdatera min blogg har jag nu bestämt mig för att komma med ett uttalande:

Jag vill först börja med att gratta L till nya lägenheten! Det kommer bli sketabra!

Jag vill nu gå över till att gratta mig själv till det VG jag lyckades tvinga fram på, i förra bloggen nämnda, tenta. Grattis! Och när vi ändå är inne på ämnena tenta och mig själv skulle jag vilja gratta till den oerhörda slöhet med vilken jag skrev den senaste hemtentan vars inlämningsdatum var denna vecka.
 
Jag vill även grattulera kursansvarige på den nya delkursen för att ha lyckats plocka ut den tyngsta kurslitteraturen någonsin i kategorin samhällsvetenskap/humaniora. Jag vill här även inflika ett stort tack för redan nämnda prestation. Det kommer bli en kanonkurs!

I all denna glädjeyra får vi dock inte glömma alla dem som har det svårt. Jag vill speciellt uppmärksamma vår katt Fia som med stort mod nu kämpar mot en elak urinvägsinfektion. Jag vill också rikta ljuset mot alla dem som hjälper henne under denna svåra kris. Ni medicinerar, torkar kiss och försöker göra detta samtidigt som ni arbetar er  igenom ovan nämnda kurslitteratur. Bra jobbat! Håll ut.

Men mina vänner, deppa inte ihop totalt  i era tankar om de modiga ute i världen som inte väjer en sekund för att torka kattkiss. Skänk era tankar till dessa modiga och de kommer att känna det.

//annbivalent

p.s L, om du behöver flytthjälp säg bara till!

Kommentarer
Postat av: Liiiinda

Vad trevligt med en uppdatering=) Jag lovar att säga till om flytthjälp krävs! Eller behövs ska jag väl säga för att uttrycka mig på ett litet trevligare sätt. Kram

2008-04-05 @ 17:49:40
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: nettan

Det har inte skitigt sig igen, speciellt med tanke på att jag jobbat in det idag på min lediga dag istället! =)
Bra att micke följer med! Har han flyttat tillbaka till sthlm? Se, ingen koll på mej! hähä... Ska tala med thess här i veckan och se om vi kan bestämma nåt oxå, hon sa förut att hon kunde hämta mej i stan, men ska se om det fortfarande gäller. Nostalgi annars att åka 414! =)

2008-04-07 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0