Strumpa

Fredag. Morr. Har nyss avslutat en väldigt massa läsande och tänker nu slå mig ner med det goda samvete man bara får av att ha gjort absolut inte alls allt man borde till på måndag.
trött.
Hmm låt mig se.. just det, träningsvärk! jag har ont i: nacke, rygg, mage, röv, ben och armar... jag kan knappt röra mig (seriöst alltså... det går knappt.) men det var kul på dansen i onsdags. Jag var skitdålig och höll på att ramla säkert hundra gånger. Jag skyller på nikotinabstinensen som inträdde efter ungefär 30 minuter. Jag kan tappa balansen för mindre. Men som sagt: kul. Bra lärare.
Ähhh... på måndag ska katten till veterinären. hoppas att hon inte mår hälften så kasst som jag tror i mina mest optimistiska tankar. För det är tillräckligt illa som det är.
Jag har nu ett handfat som inte läcker eller ger ifrån sig suspekta ljud. Det är bra.
slurk

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas kissen klarar sig! Ärligt! Jag kokar ris. Och är förkyld.

2007-09-14 @ 17:52:46
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0