stresskompress

... är just vad jag behöver nu. Okej, andra veckan på högskolan och jag tappar redan håret. Det är inte så mycket att jag inte hinner utan att jag inte vet vad som ska göras till när. Man måte leka detektiv och gå igenom alla häften man någonsin fått och jämföra, dubbelkolla och sen kolla i kalender om det kanske möjligvis stämmer. GAAAHHH! Nu tänker du kanske: Jaha varför sitter du och bloggar mitt på ljusa dagen om du nu har en massa att göra. På det svarar jag: Blä! För det första: Jag måste släppa taget och gnälla lite för annars kommer det flyga doktornsavhandlings-sidor i luften snart. För det andra: Hur skulle världen kunna överleva om jag inte bloggade?

fast nu när jag tänker på det har jag inte så mycket att blogga om; den senaste veckan har varit plugga, snora, äta, skita, snora mer, plugga lite till och sova. I olika ordning för det mesta... och just det! jag glömde det viktigaste som jag har ägnat ganska mycket tid åt på senaste: först stå och vänta på tåget för att lite senare övergå i att stå och vänta på ersättningsbussen. Jag önskar att jag var forskare för då kunde jag se det som en observation av hur människor reagerar i stressituationer.

Nu har katten bajsat och eftersom förkylningen håller på att släppa så känner jag den behagliga doften sprida sig. Måste göra något åt saken... Hutt!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du får göra en uppsats om människor i stressituationer sen! :) HAHA! Välkommen till högskolans värld: Ingen information om någonting, om man får information så är den antaingen för luddig eller för sen, alla antar att man vet allting! VÄLKOMMEN! Man lär sig leva med ovissheten...nästan! haha

2007-09-07 @ 08:01:01
Postat av: Nettan

Anne jag dööööör!!! Försökte dansa vår sjörövardans och hade dessutom videon på samtidigt med den! MEN JAG MINNS DEN INTE!! bara typ hälften, andra hälften står jag och tänker: "Det ser ju bekant ut men VAD gör vi och HUR gör vi det?"!!!!!! Det är ju förfärligt, den satt ju i benmärgen!!! Kan ju GLÖMMA att minnas ett enda steg av clowndansen då! haha!

2007-09-09 @ 15:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0