skitdag

Dagen börjar med dunk... dunk, bom bom dunk dunk dunk. Och med det menar jag ljud från grannen ovanpå och inget annat. Klockan 0630!!! Ska jag någonsin få sova ut!? och hur mysig känner man sig vid den tiden, det är inte direkt som man knatar ut i trapphuset för att ringa på hos grannen när man känner sig som om klockan är halv sju. Men nu när jag tänker på det kanske det är det man borde göra. Ruffsa till håret lite ytterligare (som om det skulle behövas) , trycka in en brustablett i käften och sen gå upp och gorma kryptiska saker... jag kanske kan skrämma skiten ur deras ungar så att de aldrig göra ett ljud från sig igen.
Dagen fortsätter med nedåtgång på snusbörsen. Tre snus kvar, två snus kvar, en snus kvar... oj här kommer pip med en alldeles fin och ny dosa åt mig. Det var dagens höjdpunkt, och då förstår ni hur jag upplevde resten av dagen
Försökte plugga men det gick la inge vidare. Allitteration används av apor i amerika. och det va typ det jag kom fram till. kul!
Kom nyss hem från dansen som inte gick något vidare. Idag svettades jag inte som en gris utan snarare som niagarafallen. det måste vara någe fel på svettkörtlarna, det måste det. Fick skitont i båda stortårna efter halva passet men kämpade genom det (yeah!) .
Tänkte att jag skulle mysa framför GA på tävän men tävän lade ner. FAN. Myrornas krig bah sådär. Jag ska fan strypa kabelbolaget med deras egen kabel. Vad gör man då vid sådana här tragiska tillfällen, jo man sätter sig framför datorn för att konstatera att musen inte funkar trotts att man bankar den i bordet. Och alla lampor i hela huset har typ dött så det är mörkt och tröttsamt här. Varför kan ingenting i hela jäkla huset funka? och varför försöker grannen borra hål i betongväggarna vid den här tiden? Undrar om man kan få dem vräkta?
Blä bajs o skit och usch!

Kommentarer
Postat av: Linda

Uppdatera typ...?

2007-10-05 @ 14:53:48
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0