gnyyy

Mitt huvud är fullt med gruuus. Jag har precis avslutat en uppgift som retat mig i en vecka. Men nu är den utskriven, ihopklamrad och nerstoppad och den kommer inte se dagens ljus förrän på föreläsningen imorgon. Jäkla bajs blev det av den. Blääääääää på den.
Imorgon tänkte jag besöka danskolan och kolla in den nya läraren. Verkar det bra blir det dansdansdans. Verkar det inte bra blir det inte mycket av den varan. Känner dock att jag behöver lite motion eftersom löparskorna står på hyllan. Ser redan fram emot träningsvärken. Jag ska gnälla något enormt!
Det regnar.
Ikväll är det battle of the tv-program. GG Vs TM. avslutande avsnitt för båda programen... GG vinner troligen eftersom det är the total end of it all! Ser ni att jag försöker vara internationell! Det går inte så bra... jag sova vill göra nu. Huvet ont i. Bråka med Hellspong.
Heeeeepp!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jävla hellspong allså!!

2007-09-11 @ 19:52:26
Postat av: nettan

GG??Läste ut att TM borde va topmodel men GG???Förstår inet alltid dina koder, men skyller på att klockan bara e 8! haha! Finalen av topmodel va igår jö! :)
Förresten, skickade in den där engångskameran jag hade me mej första kvällen på vasan som jag badade i yogurt sen!! Borde kommer idag, får se om det blev nåt! Annars blir jag arg eftersom det stod på nätet att den e påväg och att den kostar 200 kronor, och jag vet ju att jag inte ens knäppte klart den! hmm.. Hoppas för deras skull att bilderna är bra! :)

2007-09-12 @ 08:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0