flugbajsar

Just nu borde jag sitta och plugga på Idéhistorieöversikten. Det gör jag inte. Jag fryser om fötterna och använder det som en ursäkt att slippa. Jag måste hitta någon form av frukost men det ser mörkt ut. Inge bröd eller liknande... inget mjölkbaserat... vi har fan inte ens mjöl hemma. suck. Vi kör något projekt som går ut på att överleva på vad som finns i skafferiet utan att gå och handla. Detta kommer säkerligen leda till roliga kombinationer under dagarna som kommer. Men jag ska inte klaga.. jag har en massa kikärtor.
   Skickade nyss in ansökan till vårens kurser. Av någon anledning blev jag inspirerad och gjorde en jättekonstig prioritering. DET LÖSER SIG! Konstigt att jag aldrig kan hålla mig till planen bara.
   Igår försökte en massa dumma insekter döda mig. Två flugor i näsan och två i ögat. Jag tror att de försökte kväva mig och när det inte gick försökte de förblinda mig så att jag kanske tappade orienteringen och ramlade ner för ett stup. Det gjorde jag dock inte... haha!
Host host host.

Kommentarer
Postat av: Linda

VAD har du sökt?? När du kommer hit kan du få en jävla massa frukost! Ska nog försöka äta ur frysen...När kan du komma? Kanske?

2007-09-26 @ 19:25:14
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0