gnäll och tjat.

Okej nu får det va nog med det här! uppdatering som begärt.
Status:
Trött
Sur på grannen som vanligt.
Morgonhostig
Tyst för att inte väcka M2 som ligger och sover på soffan.
I behov av att avsluta lite av det plugguppgifter jag börjat med.

Ja, ikväll kommer det lite folk över för mat och alkoholförtäring. Ska bli intressant och se hur det går. Ingen känner någon annan, förutom jag och pip, och det är en skum mix av personligheter som kommer. M2 kom ner från uppiduppsala igårkväll. Jag kommer låta honom sova lite till men sen ska jag draaa upp honom ur soffan. haha han kommer bli suuur. jag vill också sova :´( sååå tlööött.
Har inte hänt så mycket sen sist. har Tryckt in saker i huvet och på papper att det snart kommer spruta ur öronen. Totalt dålig korvstoppningsmetod. Satt i veckan på en så lång föreläsning att inte ens föreläsaren låtsades vara intresserad till slut. Fast då gick det fort och avsluta iaf... känner fortfarande att idealismen känns lite luddig. Någon som har en jättebra sammanfattning på vad den innebär som de känner att de vill dela med sig av? den andliga världen är den riktiga världen eller vadå? min hjärna har spärrat min förmåga att förstå just den punkten.
brrrr....muggadugga morrr
nej jag har en metod att sammanfatta!
haj!

Kommentarer
Postat av: nettan

e det mejkey mike som e där?? Hälsa! Nån som börjar på M, sover som en stock och som kommer från muppsala, tecken tyder på att de e han! *s*... Idealisemn mm= skit som åker in i ena örat o ut i andra!:)

2007-10-07 @ 09:42:05
Postat av: Linda

Inte för att det är av något allmänt intresse men jag vill ändå berätta att jag precis ätit och clementin. Och den var god.

2007-10-12 @ 20:59:37
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0