Det ser mörkt ut; det ser ut som tentorna närmar sig.

OBS! Följande text ska läsas med ödesmättad stämma. Förslag till musik: carmina burana.

Jag har gått i ide. Tenta-ide. Jag lever, andas, luktar, äter och skiter retorik. Jag ser små retoriskt korekta dispositioner flimra framför mina ögon. Jag har förlorat min humor. Begreppet: ångest. Vad menar han med ångest? Ångest för intet. Ångest för framtiden. Idéhistorian från antiken till idag är vad jag tröstar mig med när retoriken är elak mot mig. Tillvaron är upplöst i galna världsformuleringar. Jag planerar att återvända till jordelivet om ca två veckor.

Livet är en potatis, potatisar finns inte... alltså finns inte livet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag shoppar alltså finns jag...eller ge mig en burk och jag skall finna något att lägga i den...typ=) Skönt att höra något ifrån dig, jag kommer hem om en vecka o är hemma minst en vecka så då måste vi ses om du har tid vilket du borde ha för annars skulle du inte kunnit komma till mig då...snackade me lollo om att vi borde ses hela maffian o käka middag eller så...om vi inte hörs innan så ringer ja när ja e hemma! LYCKA TILL med tentorna! *spark i baken* Puss!

2007-10-23 @ 16:34:40
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Nettan

Lycka till på tentan!!! Du har ju minne som fan så du ska nog klara den! Testat o få luft utomhus oxå? Hört talas om att det hjälper men har aldrig personligen testat det inför en tenta...;)

2007-10-25 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0