analysera mera

Nej nu är det seriöst störigt i mitt huvud. Här sitter jag och skriver ett blogginlägg för att slippa plugga. Borde skriva på en debattinlägg-analys men oj va roooligt det blev att skriva blogg helt plötsligt. Jag har visserligen inte skrivit på ett tag så vatt dö häck.
Kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev senast så varning för upprepning.
M2 kom ner från uppsala och visade exakt hur många öl man kunde dricka på en helg. Han har en jättfin tuppkam som jag donerade min sista hårspray till. har bilder men dom får ni inte se! Pips lillasyster blev full som en kastrull... det va roligt. J  lyckades även han bli ganska dragen men den här gången överröstades han lätt av M2. Inga problem.  M1 blev inte dragen och höll reda på vem som sa vad... det är ett skäl till dagenefterångest. Jag överlevde dock helgen. Och trotts att det gått en vecka har disken inte riktigt återhämtat sig. Det är fortfarande väldigt väldigt mycket disk.
Veckan har varit lite trög. Problem med responsgruppen i plugget så jag och F deserterade till en bättre armé... eller rättare sagt. vi kommer byta grupp till nästa delkurs.
Nu sitter maja framför datorn och är ivägen. Maja var förövrigt hos veterinären nu i veckan. Hon var jätteduktig. Hon fräste bara lite och gömde sig bakom elementet. Duktig tjej!
blää... analys. bläanalys.
blä blä blä.
Kanske ska börja rycka i några av de hundra instuderingsfrågorna till tentan istället... hmm.

Kommentarer
Postat av: nettan

Du anne, jag tror du måste bli medlem på facebook! :) Hittade celine där, men jag kände inte igen henne överhuvudtaget...! Skitläskigt! Men det måste vara hon, hon var vän med Dans-Åsa och hette "marie-Celine" så hallååå! Hur som helst, det var inte anledningen till att du ska bli medlem, utan det är helt och hållet för min skull! haha

2007-10-14 @ 10:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0