Jag borde dra en lättnadens suck...

men det är klart att jag inte gör. Tentorna är färdigskrivna och nu är det bara att tilbe examinatorsguden och be om lite flyt. Som sagt, det kan ha gått bra, i annat fall har det gått åt häljeväjte. På gårdagens tenta hade vi fyra timmar på oss. Jag var klar efter fyrtiofem minuter. Jag renskrev en sista gång bara för att det kändes löjligt att inte ens sitta en fjärdedel av tiden. Jaha... nu har datorn låst sig. kul på hjul. Haha... jag klarade det! Ingen dator kan få mig att tappa åsnan på andra sidan staketet. Iaf, just det, det där med att slappna av. Ganska svårt tycker jag. Överväger att spurtläsa inför kommande moment. Elementär vetenskapsteori. Visst låter det roligt? och låter det inte ännu roligare med en delkursansvarig som nästan hotar med att vi kommer misslyckas. Och som dessutom har val ett citat av cicero som lyder "Kuskapens röter är beska, men dess frukter söta." Jag gissar att vi kommer få tugga en hel del rötter under det här momentet. Uschka puschka vad det regnar. Ska åka hem till mor och luncha, har inte sett henne på ett tag.
Ett tips på tv-spelsfronten. Overlord. Sjukt rolig dialog. Sjukt roliga karaktärer. Lagom lätt/ svårt. Helt värt några hundringar.
plums!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det har säkert gått finemang! På tisdag ska vi träffas hos jenny...vet ej vilken tid men nån gång på kvällen. hoppas du kan. i annat fall får du ställa in det du hade planerat=)

2007-11-04 @ 22:22:53
Postat av: Sofia-Maria Lundberg Carlsson (du vet hon?)

haha. jag drömde om dej och nettan inatt. ni hade köpt
kläder, trots att ni inte ville ha dem.
jag har alltid sagt att det är något fel på er två. (freudiansk psykoanalys kanske skulle kunna hjälpa finna felkopplingen?)
jag ska testa overlord.

2007-11-09 @ 10:36:54
Postat av: Linda

Uppdatera som vi säger...

2007-11-09 @ 22:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0