Välkommen till oorganisation!

Jaha...jag har en blogg. Konstigt. Till och med ganska onödigt. Jag brukar väl för all del sugas in i diverse trender, pyssla ett tag med dem och sen totaltröttna. Jag kan väl säga lite om vad jag tänkte att bloggen skulle handla om i alla fall: Absolut inget viktigt. Den ska fyllas med saker som inte kommer skapa världsfred, rädda miljön eller förändra den politiska scenen för alltid. Vidare kommer den inte innehålla information om psykisk status för tillfället eller namn heller, paranoia är kul. Det här är min blogg så jag stavar som jag finner det lämpligt. Jag vet inte än hur mycket energi jag kommer lägga på layout. Antagligen inte mycket eftersom jag då måste lära mig hur man gör. jaha... det var det. Nu ska jag se om jag kommer följa upp mina antaganden.

Så då ska jag väl skriva inlägg då.Hmm...hur gör man...kanske; Igår var jag och pip nere i nynäs. Det blåste på mig, inte så värstans kul men solen lyste. Nere på hamngrillen träffade vi på en filur som ville prata, jag antar i alla fall det eftersom han lade sig i vårt samtal om plankor som folk spikar spik i och sen lägger vid badplatser. Filuren var en 80+ig man som berättade för oss om när flatenbadet byggdes. Mycket intressant. Sen blev han ledsen, Hans fru har cancer i slutskedet. De har varit tillsammans i 60 år. Han ville inte gråta framför oss så han sa att han skulle köpa en korv till men han kom inte tillbaka. Jag höll själv på att börja böla. Så himla sorgligt.
Ja, så när jag lugnat mig lite bestämde vi oss för den viktigaste, blodigaste, mest spännande aktiviteten på denna jord; Minigolf. jag vann såklart men inte med någon större marginal. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag bara måste vinna i minigolf. Tänk om jag har tappat stinget?
Och gissa vad vi gjorde igårkväll! joggade! jag, latmask och slöfock, stack ut och joggade. Pallade inte så långt och höll på att trampa i hästskit. menmen, jag gjorde det i alla fall.
Nej, nu blev jag uttråkad av mitt egna inlägg får se om jag lyckas publicera det.
Knorr


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, din blogg har samma syfte som min blogg: inget! *s*....
Tycker dock att de e grymt av dej o gå ut o jogga: något som jag tänkt på länge men konstaterar varje gång att de e jobbigt o att de e bättre o ta de en annan dag! haha!
Va i sthlm igår i typ 40 minuter o bytte tåg! De va nostalgi, t-centralen!! haha

2007-06-17 @ 10:34:33
URL: http://nettisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0