Söndagsseg

Okej, det är söndag och jag är seg. Har precis kommit hem från Ica där föda för dagen har inhandlats, ska strax försöka mig på lite lunch. Igår var vi nere vid rudan och njöt av vädret, eller inte riktigt, vi var nere vid rudan och frös ihjäl. Det blåste och var kallt kallt kallt, men vi var orubbliga. Vi han med att prata med alkisar, polacker och folk från Jakan. Övrigt som hans med var grillning, jag är glad att jag inte äter kött för det blev lagom vidbränt, men J var en jäkel på att vända flintastek med pinnar. Jag åt äpplen...mmm. Trotts blåsten så spelade vi lite friiisbiiij, jag var bäst såklart, inte. En viss mäng öl intogs och sedan gav vi bort vår fina engångsgrill till bättre behövande. Jag kan påpeka att jag var ytterst nervös för skogsbrand så länge grillen befann sig i vår omvårdnad. K anslöt sig senare på kvällen och klagade på vädret men det var en bra dag trotts allt. Idag mår jag som jag förtjänar, min hals är lagom glad ty jag har rökt ihjäl den. Planer för dagen är hyrfilm och mysbyxor, om det slutar regna finns en möjlighet att vi går ut och joggar, men det är inget löfte.

gröna ärtor är gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0