skärpning!

haha..är det inte kul att ha en rubrik som inte har ett dugg med innehållet i bloggen att göra! nähä inte det...
Idag bar det ner till Nynäshamn the city för min årliga tarmsköljning...haha..nej jag bah skoja. fan vilken humor man har vid lagom mängd trötthet. Okej, skitsamma, jag var nere i nynäs i förmiddags och gjorde hemligheter. kom hem, käkade lunch och gav sedan balkongen dess mycket förtjänade uppmärksamhet. solen var framme och ville bränna mina knän men jag sa "nejnej du få inte bränna mig" och då gjorde den inte det heller! spenderade kvällen framför treans tjejilischus. Jack ska inte vara med Lynn, det är bara fel, face it, it's over! och varför varför varför skulle snövbrädetjejen åka ur project runway, huh, huh? PCD, vad ska man säga, hon kunde inte sjunga. blaaaa blaaaa blaaaa. herre gud hjälp mig med ett bloggämne. eller man kanske inte ska avslöja hur svårt det är att komma på något av minsta lilla intresse som man kan skriva om. men då så, jag kommer ut ur garderoben; jag har svårt för att fylla min blogg! finns det rehab för sådant?
ordbajsets tid är över för ikväll... jag återkommer.

- Vad är det här för sång?
- Långkalsong!

jag är ju så rolig... sthlm live here I come!
shit, ordbajset tar ju aldrig slut...finns en risk att detta inlägg kommer evakueras härifrån innom en snar framtid så läs det medan du kan. bubb

Kommentarer
Postat av: Nettan

ok ok.. du e flum! Men jag kan erkänna att ja började asgarva åt "vad är det här för sång? Långkalsong?" hahahaa

2007-06-21 @ 08:49:31
URL: http://nettisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0