normal

okej, nu har jag två dagar i rad blivit anklagad för skumma inlägg så därför tänkte jag skriva ett lite mindre konstigt idag. klockan är 0930 så möjligheten att jag klarar av det är mycket större om jag skriver det nu istället för låt oss säga klockan 0200 inatt.
Dagen började bra, jag vaknade av att galna sopbilar  parkerade utanför vårt fönster och sedan stod där i en halvtimma och brummade och slängde containrar omkring sig. strax efter att de var klara kom en ny galen sopbil för att tömma grovsoprummet. brumbrum. väääldigt störande. varför kan man inte tömma sopor runt klockan låt oss säga två. Och för att göra saken värre så är det muuulet. visst, det är midsommar så det ska regna några skvättar men det ska ju inte vara igenmulet. jag hoppas att det blir bättre när jag kommer upp på nordligare breddgrader. Midsommarkvällen kommer firas hos L i haninge och jag tror att det blir skitbra. grilla och så där du vet.  stackars pip jobbar hela dagen och masade sig upp ur sängen kvart över fem imorse. jättestackars!
nu måste jag gå och sortera några kubikmeter tvätt som har parkerat sig i badrummet, man behöver en fet plogbil för att ta sig till badkaret som det ser ut.
hmm.okej. det där va väl ett nästan normalt inlägg.
I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0