Knepigt tråkigt

Okej, måndag och saker som jag tänkte göra men inte gjorde;
Städa toan
Baka muffins
Komma på något smart att skriva om i bloggen
Vara på bra humör
osv
Saker som jag kommer ha gjort när dagen är slut;
Läst ut en bok och börjat på en ny.
Tjurat
Förflyttat mig från soffan till sängen och tillbaka igen ett bara hundra gånger.
Gnällt på att det är kallt
osv

Jaja, gårdagen var helt okej, jag var iaf inställd på att slöa. Lånade två filmer; children of men(en svag fyra) och på andra sidan häcken (stark tvåa), lyssnade på regnet mot fönsterrutorna och stack ut och sprang när regnet slutat spöa. Jag kände mig jätteduktig och trodde att wow, jag orkade ju jättemycket längre än förra gången. det var dock inte sant, jag tog in på fel avfart så egentligen kutade jag en mycket kortare bit än sist. typiskt.
Nu gnäller katten, jag tror att hon vill leka

"Varför man inte kan använda en gnu som kundvagn"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0