ingenting

Nu har det hänt, jag har glömt bort att blogga. Jag har nu kommit förbi enkritisk punkt och kan nu känna mig lugn med att inte blogga varje dag... blaaaa.
Nej, egentligen har jag inte bloggat för att jag inte kunde komma på något ens lite ovidkommande att ta upp. Det är första dagen på pips semesten, uiii, och det ska vi fira genom att storstäda. det kan förvisso låta lite trist att inleda semestern med städning men å andra sidan är det mycket trevligare att vara hemma då. Dessutom finns det risk för besök, det är inte ofta våra nära och kära orkar ta sig ut i bushen, men nu är det fan semester så ingen kan skylla på något! mohahaha. Pip har redan attakerat smuttstvättbergen (två fulla ikeakassar och en full tvättkorg) , jag har tänkt att hjälpa till men jag lyckades inte riktigt vakna. jag städar sovrummet istället...
för att kompensera för detta trista inlägg ska jag nu försöka lägga upp en bild på en av våra grisar:

image1

oj, va många grisar det blev. det är när våra katter fick bääbisar. fast de var då inte i vår ägo som tur va... men de är ju så söööta.
hare gött!

Kommentarer
Postat av: nettan

De e ju inte ditt fel att du har ursöta katter!! :)

2007-06-27 @ 11:05:49
URL: http://nettisen.blogg.se
Postat av: linda

Jag lovar att komma o hälsa på nu när ni har städat:) nu måste ja försöka blogga själv...

2007-06-30 @ 12:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0