En dag senare

Jag mår som jag förtjänar, det vill säga inte allt för dåligt men inte heller allt för bra. En smula bakis men inte allt för illa, jag vet att jag lever. Jag känner med L som måste jobba idag iaf.
Det va en mycket trevlig midsommar allt som allt. Vi grillade och åt som om vi inte sett mat på en vecka. Jag hade ju inte besökt systemet så jag tjuvade från alla andra...hmm kan vara där min dagenefterångest grundar sig? jag hade inte tänkt bli full men det sket sig juh. Och så pratade jag engelska... en massa engelska. ojojoj, det lät inte så värst bra på sluttampen, det kunde till och med jag höra. K's pojkvän råkade vara engelsman.  jag kan juh knappt prata svenska när jag är full så engelska är en bedrift.
Jaa...det var en trevlig kväll men jag stack ganska tidigt. Mötte upp pip på tåget, han den stackarn hade inte käkat på hela dagen så vi gick till daisys och var trevliga mot personalen. Han fick en 90 gramare som såg ut som en 150, se vad lite fjäsk kan göra. för att slippa en massa fulla nissar tog vi bussen hem. när vi kom till centrum låg en brud och såg lite nerspydd ut på marken. hennes väldigt bra kompisar lät henne bara ligga där till  busschaffisen fråga hur hon mådde och då passade det att hjälpa henne upp. idiotas. Jag tror att jag har bitit mig i kinden, aj.

"blaablabla kyckling blabla kycklig, kyckling blaabla bla"


Kommentarer
Postat av: Linda

Hihii kyckliiing! de va jättemysigt igår! jag överlevde dagen, fast ja har frusit som en gris. Ja bloggar när ja får tid! pöss

2007-06-23 @ 20:47:06
URL: http://tulpangnissel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0