Att underhålla 16-åringar

Det är lördag och det spöregnar. Apa.
Pip är i Handen och hämtar sin lillebror som får nöjet att umgås med oss tom imorgon. stackars =) Vi hade tänkt åka ner till nynäs och göra något trevligt men icke! det regnar vilket utesluter trevliga utomhusaktiviteter. Det finns inga kläder, det finns bara väder.
Min yngsta franskusin är på besök i stockholm med två vänner. De bor hos min mor, jag tycker nästan synd om henne, det var länge sedan hon var tvungen att handskas med 16-åringar. Jag ska iaf dit på middag och vara moraliskt stöd. Vad måste man se om man är i stockholm en vecka? något förslag någon? och hur underhåller man en annan 16-åring en regnig dag?
Jag återkommer med hur det går...
äta. ugg. hungrig.

Kommentarer
Postat av: linda

Åk till djurgårn o paddla med de små liven, de ska vi göra imorrn:)

2007-07-02 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0