Över stock, sten och en golfbana

Brum brummmm brrrrummm klink klonk brummmbrummmmm klankiklanki lät det i ungefär en halvtimma utanför vårt fönster imorse. Väckt av sopbilen igen men somnar om... BRUUUUUMMMMM BRUUMMMM sickasickasicka bruuummmm. Dragen ur sömnen av en jäkla gräsklippare, vår hyresvärd har tydligen dille på 3mms gräsmattor för de verkar som om de måste klippa dem typ två gånger i veckan. Vad är det för fel på låt oss säga 5centimetersgräsmattor?! GAAAH. Men nu är jag iaf mycket vaken, tror jag.

Igår var jag och M på skogsäventyr, vi tänkte att vi kan juh följa de där markeringarna och kolla vart de leder, och så gjorde vi. Markeringarna ledde runt vår lilla sjö och vi klarade oss hela vägen runt. Jag kan meddela att vår lilla sjö är ca 3km lång tvärs över och att det tog ca 3 timmar att gå non stop runt den. Idag har jag ont på ställen jag inte trodde att man kunde få ont och undrar om man överhuvudtaget har muskler där eller om jag helt enkelt har brutit båda fötterna. Vid hemkomsten hittade vi lite bra kartor och beskrivningar för skogslederna runt i trakten. Nästa sträcka blir ösmo-nynäs tror jag, ca en mil. I am now the skogsmulle!

Kommentarer
Postat av: ia - aka. radikalflatan (eller hur det nu var..?)

nu har du även fått mej att vilja ha en blogg! men jag motstår grupptrycket och nöjer mej med min myspace (alla dessa nördiga communities.. herregud)
jag sitter här på en ganska ostädad veranda och tänker på tollare = nostalgi. visst är det roligt att man kan vara nostalgisk vid 22 års ålder?
vi måste reunita oss inom en snar framtid.
hejhejtjopuss.

2007-07-21 @ 04:52:28
Postat av: Nettan

Jag tror på att du brutit båda fötterna! haha!! Jag som e stolt över att jag cyklar till jobbet varje dag, vilket e 2,5km och tar en kvart! haha!! men du e grymmare!
Håller med ia ia åoooo, borde träffas alla snart!! på tollare! haha!
btw... hade loosat din bloggadress men nu e jag tebax! :)

2007-07-22 @ 08:14:52
URL: http://nettisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0