Kast med liten kastanj

Löööördag och allmänt trist. Det känns ungfär som om en elefant har dansat cancan på mig  i drygt tre veckor. Kan vara fördröjd träningsvärk men jag vet ej. Så vad har hänt i veckan... hmm.. öhhh... låt mig tänka. jag lägger in en pausbild sålänge...

image2
Fia använder mig som yogamatta...

Du jag minns fortfarande inte allt men i torsdags var vi iaf inne i stan och spankulerade. Vi beundrade greta garbos torg, stod på en papperskorg (icke jag dock), kastade kastanjer, gick på bio, käka snabbgrek på medis, drack öl i en söderträdgård och hittade bajs på en toalett. För att sammanfatta det hela i oordning. J hittade en trave tallrikar som ingen verkade äga, senast vi var på ungeför samma ställe hittade han en toalett på gatan. funky.  Bajset var inte så kul som man kunde tro efterson jag var hemskt nödig.  oj, va snurrigt det blev.

Igår var vi duktiga och stack ner till nynäs för storhandling... vi höll oss nästan till listan så vi kom undan ganska billigt. Väl hemma bytte vi alla hundra tusen glödlampor som gått och dött (nej, föressten inte alla. kökslampan gör ont att byta på så den får klara sig utan) och gjorde två jättenygga pajer att ha i frysen för trötta dagar. Nu regnar det. Får se om det blir någe löpning ikväll, jag tänker iaf inte gå ut om det ska falla vatten på mig så att jag blir blöt och sur och blablabla. är det verkligen lördag? nu blir jag förvirrad... jo, det är nog det. snaps!

Kommentarer
Postat av: Nettan

hahaha!! Roligaste stilen på den katten! haha!

2007-07-22 @ 08:19:57
URL: http://nettisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0