fransoser och fotboll

Har precis vaknat. Känner mig väldigt seg.
Det gick ganska hyffsat med alla 16-åringar. Pips lillebror underhölls med Tv-spel och film, vi hade tänkt vara ute med regnet tyckte inte det. Kl 1330 dagen därpå sparkade vi upp honom ur soffan för att vi skulle dra, han hade säkert sovit ännu längre om vi hade låtit honom. farsinerande. Iaf så tog vi tåget norröver och jag besökte min kära mor. Kaffe och mystiska kakor...mmmm. Bror och C kom över på middag och fransoserna kom hem från stan lagom försenade så att mor höll på att riktigt nervös för att de blivit uppätna. Kusin såg ganska sur ut hela middagen medan de två andra satt och fnissade mest hela tiden. Vi hade vissa språkmissar varav en som inkluderade en älg.
Igår var vi på fotboll, DIF- Gif, på stadion. Jag vägrade stå bland brölnissarna så vi satt hos familjerna. Saker som jag lärde mig av det. Solbrillor är bra att ha och stadions bänkar ger träsmak. Ett tag trodde jag att jag skulle dö av tristess men jag överlevde och om ett år eller så kanske jag har glömt bort det och går på fotboll igen. vem vet?
Idag måste vi ut och kuta efter allt skit vi tryckt i oss i helgen. Vi har lagt upp en mycket bra strategi för att palla längre och ändå dra musten ur en.

bla blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0