Förnekande av solsken

Det är regnigt och ruggigt och kallt. Eller egentligen inte. Det är varmt och soligt, men om man som jag denna dag inte alls känner för att gå någonstans, göra någonting osv är det ganska bra att inbilla sig saker för att samvetet ska få vila.
Jag/ vi har sen sist;
Kommit in på södertörns högskola.
Kollat på Harry Potter och fenixorden.
Spelat en jäkla massa TV-spel
Firat J:s födelsedag (Använder ordet firat i brist på något annat mer passande)
Spelat  lite fotboll
Kutat minst 100 mil (icke)
Ätit på micke d bara för att få ett sånt där grönt glas.
Blivit antstad att ett litet barn på pendeltåget
och en hel del mer som jag har förträngt.

Alla dessa saker skulle jag kunna kommentera ytterligare men jag är som jag är och tänker så inte göra. Jag ska snart istället för det rota runt i kylen och skapa någon form av ätbar måltid.

"titta där borta, bönor!"


Kommentarer
Postat av: Nettan

Fan vad kul att du kommit in!! Vad har du kommit in på? Har du tackat ja? kuuuuul!! Har kommit på att de här med folkhögskola va en bra ide, oftast det jag komemr in på, medan många som har gymnasie får kämpa som stan för o komma in i den kvoten!! TACK TOLLARE!!! :) (inte för att jag vet vilken kvot du kom in på men, haha) Anncho ska bli hööögskolestudeeent! :)

2007-07-22 @ 08:17:46
URL: http://nettisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0