Currysvett

 Ett säkert sätt att skaffa sig skrivkramp är att någon säger något trevligt om det man skrivit förr,  (sluta inte med det för övrigt, I like it!) det ger mig nämligen en svag prestationsångest. Skrivkrampen kan ha andra anledningar också, tex brist på intressanta ämnen (vilket har nämnts tidigare, en väldigt massa gånger) eller att man helt enkelt har kramp i de lemmar man föredrar att skriva med (händer, fötter, armbågar du kan vara lugn, jag kommer inte se ner på dig vad du än föredrar). Att man dessutom upptäcker bristen på fotnötter på bloggen kan också sätta en eller flera käpp/ar i hjul/en (man hänvisas till paranteser och som vi alla vet är de bara hälften så roliga som footnuts. jag lär mig dessutom aldrig vart punkterna ska sättas så jag garderar mig .). Vad har nu detta med currysvett att göra? Jag ska berätta det för er gott folk! Ingenting, jag fördriver bara tiden. Är du väldigt intresserad av currysvett hänvisar jag dig till slutet av dagen blogg.

Så vad har hänt sen sist?
I lördags var jag nere och turistade i nynäshamn med L. För att vara mer korekt var L turist och jag en förvirrad och okunnig guide. Varken jag eller L köpte muffinsformar. Jag köpte dock Harry P the last one and dessutom in inglich såklart. (Jag skyller min totala avsaknad av rörelse de senaste två dagarna på den boken. De galna kristna amerikanerna kanske har rätt, det kanske är satans verk?) När vi strosat lite velade vi säkert jättelänge om vad vi skulle äta och av rent ekonomiska skäl blev det wok. Min bestod av purjolök och kunde kastat svagare själar in i en sockerchock, så det blev inte de högsta betyget för det käket. Passionssorben var däremot en höjdare. Jag brände mig på ett av benen. (nyckelben för att vara exakt och det kan tilläggas att det var solen som brände mig och inte sorben) Det var en trevlig dag allt som allt! L, jag suportar dig i nymfparakitgrejen och jag kan tilläga att Sture är ett ganska trevligt namn om du skulle skaffa en hona.

Så äntligen; currysvettens förklaring! Jag kan meddela att om du äter currydränkt käk till middag, går upp, skiter i att duscha, skiter i deon (inte skiter i utan struntar i), går runt och svettas lite extra under dagen och sen luktar dig under armarna kommer du att känna doften/stanken/lukten/odören av curry! Jag upptäkte detta idag och kände mig tvungen att dela detta med alla er. Fråga mig bara inte  varför jag går runt och sniffar under mina armar. Jag tyckte att det var helfestligt iaf (pip tyckte inte alls det,hmm, undrar varför?) men kommer hädan efter att vara nog med deon efter curryfest!

Kommentarer
Postat av: nettan

hahahaha!! finns inget mer att säga om denna diskussion! *asg*... Jag Låter det roliga stanna med dessa ord!:)

2007-07-25 @ 17:13:42
Postat av: Liiinda

Evert! Inte Sture...och fotnötter måste du tyvärr lära dig hur de ska hanteras...om du inte använder parenteser...vilket är mkt fult!

2007-07-25 @ 22:31:20
Postat av: Liiinda

Uppdatera för helvete!!

2007-07-31 @ 19:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0