På hemmafronten intet nytt

Nu kändes det lämpligt att uppdatera, men jag har fan inte något att komma med. Vadå, är det en ny vecka? varför gick det så fort?
Nu när jag tänker på det kanske jag ska ägna hela den här bloggen och de följande åt So you think you can dance (nu slaktar katten min rygga, brb) men när jag tänker på det igen känns det lite trist. Men okej, lite har jag att säga om saken. Förra veckan; såg ni Wade Robsons koreografi? (har ej lärt mig dansarnas namn än) Det hade fan varit det snyggaste jag sett på reklam-tv sen jag vet inte när om det inte varit för att Mia Michael´s koroegrafi i samma program var ännu bättre. Jag börja nästan böla för att det var så snyggt! buuu...hu! Den här veckan var inte lika schysst, hon den där pardansbruden från ryssland ligger pyrt till I think.

Idag tänkte jag att jag skulle sitta och sola lite på balkongen men blev åter igen invaderad av grannkatten. När den svansat tillbaka mellan balkongerna ett par gånger och nästan ramlat ner lika många gånger gav jag upp solandet, kände inte riktigt att jag kunde slå mig till ro. Jag som har en bra bok att gotta mig i, jag behöver min balkong!

Jag har verkligen inget minne av veckan som gått. Skumt, borde kanske kolla upp det.

Jag trampade precis i kattskit, tack fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0