Jag har köpt en bra penna

Jag fick min kallelse till uppropet idag. Jag blev så nervös att jag kräktes lite i munnen... Nej, det gjorde jag inte men nästan, det är bara ett hemsk roligt uttryck. Jag är lugn och samlad.

Det är åter dags att utvärdera veckans So you think you can dance: FEL FEL FEL personer åkte ut... oh titta han kan dansa modern dans vi måste juh låta honom vara kvar. BLAH säger jag. Cedric borde åkt, han pallar inte trycket. Bland tjejerna är jag inte lika säker på vem som skulle åkt men jag blev ju lite blöt i ögonvrån eftersom Pasha (stavning?) torska sin partner. Wade Robsons koreografi var apasnygg igår, jag väntar mig mycket från den snubben i framtiden. Punkt.

Annat av intresse:
Jag har ont i ryggen
Katten tror att hon äger stället
Mina byxor luktar konstigt
Mitt hår växer inte alls i lämplig hastighet
Jag ska nu lägga upp en bild.

image3

Jag lyckades lägga upp en bild.
Jag är inte arg på bilden, jag har bara lite sittont.
Den som gissar rätt på vart jag befinner mig ska få ett trefaldigt hurra!
Bok ska läsas
Ugg

Kommentarer
Postat av: Y.

Jag trodde seriöst att jag skulle dö när Jessi grinar över att hon kommer att sakna Pascha mest. Jag är ledsen än!

2007-08-15 @ 23:50:51
URL: http://lightyearsaway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0