Inggurt är inte min vän

(Soundtrack till denna blogg: Cirkus miramar- Fattiga barn med hjärna)

Uppdatera? upptadera? Jag har en sill i mitt huvud, den heter Inggurt och gör mina tankar förvirrade. Inggurt springer runt och skriker; Nej nej haha ojoj du har en sill i huvudet och du kan inte göra något åt saken!!! Inggurt är inte min vän. Nej nu får det vara nog med min förvirring och diverse sillar, jag ska skriva en blogg.

Ved har hänt sen sist? Hmm, juh mer jag tänker på det juh mindre minns jag. Är det någon annan som har en aning? Jo just det....

Jag var ute och knapra middag med flickorna från förr. Det var mysigt, kan man överdosa på te tror jag att L och C skulle varit i närheten. Jag kunde inte sluta tänka; varför håller aldrig mina kikärtsbullar ihop när alla andras tycks göra det? (Det är bra att underhålla hjärnan med sånna onödiga tankar för att hålla de viktiga i schack) För att få se en ful bild på mig och fina bilder på ze girls kan ni besöka L:s blogg, sök och ni skall finna en länk, någonstans, gömd, tror jag.

Jag har haft hysteriska katter på besök på balkongen två nätter i rad. Grannen är på semeter tror jag och deras kattvakt tyckte att det var smart att ha balkongdörren öppen 24-7. Stackars katter, de försökte typ ta livet av sig flera gånge genom att hänga från vårt balkongräcke. Igårkväll lyckades jag dock haffa kattvakten och säga till honom att stänga dörren innan katterna dog. Jag lämnade även sura meddelanden på grannens telefonsvarare. Kattern var dock hur underbart snälla som helst, gosegrisar.

nej, nu blev jag stressad, so you think you can dance, 2 minuter, gaaaah.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0